sawadeeethiopië - Reisverslagen van Annie Wissink - WaarBenJij.nu sawadeeethiopië - Reisverslagen van Annie Wissink - WaarBenJij.nu
sawadeeethiopië

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2013

Inmiddels thuis in Nederland

22 Januari 2013

De laatste week is ingegaan....

09 Januari 2013

De eerste 10 dagen van de Ethiopiereis
Annie

Hallo, mijn naam is Annie Wissink en ik ben een vrouw van 64 jaar. Ik heb 1 lieve dochter Sharon + schoonzoon Frank en 2 schatten van kleinkinderen, Lola (7) en Lana (5). Ik ben ruim 2 jaar met de VUT nadat ik 40 jaar gewerkt heb bij de Rabobankorganisatie. Dit vrije leven bevalt me uitstekend.Ik maak ieder jaar minimaal 1 verre reis en heb zo al heel wat van de wereld gezien. Dit jaar gaat de reis naar Ethiopie en ik heb er zin in. Ben benieuwd naar mijn medereizigers.

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 120498

Voorgaande reizen:

29 December 2012 - 27 Januari 2013

sawadeeethiopië

Landen bezocht: